Jednym z prezentowanych trendów Ambiente na targach we Frankfurcie był Stunning Temper.
messefrankfurt.com
Jest to trend niekonwencjonalny i figlarny. Stanowi nowe spojrzenie na projektowanie wnętrz. Towarzyszy mu zastosowanie intensywnych kolorów od neonów do jasnych barw. Podstawowa konstrukcja tego stylu jest jednak bardziej wyraźna i nosi w sobie wpływ sportowy.
Kontrasty są wszędzie. Elementy retro połączone z formami prostymi. Kropka i psychodeliczne wzory nadają się na wzory mebli. Figlarny charakter tego stylu jest szczególnie widoczny w połączeniach motywów kwiatów i zwierząt.
Używane kolory – czerwony i jego odmiany.
messefrankfurt.com
messefrankfurt.com
messefrankfurt.com
messefrankfurt.com
messefrankfurt.com
messefrankfurt.com
Meble które możemy używać w ramach trendu Stunning Temper.
Stół firmy Kartell
messefrankfurt.com
Ekskluzywny stół Patricia Urquiola dla firmy Kartell.
Prace Patricia Urquiola omawiamy na zajęciach prowadzonych przez firmę Studio Forma, na kursach projektowania wnętrz oraz warsztatach odbywających sie w ramach kursu projektowania wnętrz z firmą Vitra.
Przemyślana konstrukcja posiada dwie funkcje – stół i kieszeń w jednym. W swojej prostocie jest to wielofunkcyjny stolik – stolik i szafka nocna. Można go także używać jako stolika do łóżka . Jest ozdobiony subtelnymi elementami kwiatów, które nadają mu charakter Art Deco. Łączy przeszłość i teraźniejszość, minimalizm i emocje.
Komoda firmy Seletii
messefrankfurt.com
Cassettone komoda w stylu vintage opiera się na kontrastach i oferuje dużo miejsca na wszelkiego rodzaju rzeczy. Dzięki niej można otrzymać ekskluzywny kawałek pop-artu w swoim własnym domu.
Zainspirowany niezwykłym, projektanci Seletti, przedmioty codziennego użytku projektują zawsze odkrywając nowe i tym samym doprowadzają do prawdziwie klasycznej formy. Produkty wysokiej jakości projektowania i przedmioty codziennego użytku odzwierciedlają nowoczesny styl życia indywidualnego i zawsze dodając iskrę humoru.
Fotel Fatboy Marimekko.
messefrankfurt.com
Marimekko to oczywiście nazwa projektu ikony designu. Marimekko ma dla nas soczyste i odważne kolory. Pierwsze tkaniny tej firmy były niczym zastrzyk energii w smutnej i powojennej rzeczywistości Finlandii w 1951 roku. Po fińsku Marimekko oznacza po prostu sukienka dla Marii. Jej twórcami byli Armi i Vitjo Ratia, którzy zaprosili do stworzenia swojej pierwszej kolekcji młode artystki, Maiję i Krisitinę Isola (matkę i córkę). Geometryczny wzór rozwiniętego kwiatu maku stał się ich znakiem firmowym.
Fatboy oznacza na co dzień zrelaksowany styl życia . Stanowi nietypowy meble dla indywidualistów Nadaje wnętrzu styl i ekstrawagancki urok.